Sunday, July 18, 2021

Eagle Dancing in the Sky - Орел танцува в синевата - ремикс от "Звездна симфония в Чепеларе"

Watch: Eagle Dancing in the Sky - epic fantasy music video

Гледай: Орел танцува в синевата - епичен музикален видеоклип фантазия.


Направих ремикс с по-бърз монтаж на епизод от началото на фантазията "Звездна симфония в Чепеларе", когато орел се появи и започна да кръжи точно срещу мен и камерата ми, така че някои кадри са сякаш летя право зад него със самолет или дрон.

Относно другата част от действието, които разнообразяват и синхронизират музиката - миналата година и сега съм в по-добра и "впечатляваща" физическа форма откъм релефност, отколкото на онези снимки през 2018 г., но засега не съм снимал друг "епос" в подобен стил.

Най-добре ще е и с други участници, има потенциални, но организацията обикновено е сложна, когато нещо не се прави с комерсиална цел.

Тогава, през 2018 г. се събраха накуп всички необходими условия и съвпадения. Разбира се, едно от тях беше въпросният орел. Приятел беше коментирал, че не е виждал орел в онзи район, макар че го е посещавал многократно. При мен се беше появил първо в таймлапс, без да съм го търсел - снимах само гледката и облаците - а после и когато се изкачихме на едно от възвишенията край града.

Позирането беше шега и снимана само за спомен, не бях се готвил за нея или избрал момент, в който съм в най-добра форма и пр., но впоследствие се вписа в епичната концепция на фантазията.

No comments:

Post a Comment