Saturday, October 19, 2013

"Куршум или Въже++" - демо песен на Светла Илиева, Иван Илиев и Тодор "Тош" Арнаудов (ударни инструменти)


"Куршум или Въже++" - разширена версия на песента с композиция и изпълнение на ударни инструменти от Тодор "Тош" Арнаудов:



Оригиналната версия на Светла Илиева и Иван Илиев, само глас и акустична китара:



Оригинал:
Текст: Иван Илиев
Музика: Светла Илиева и Иван Илиев
Китара и вокал: Светла Илиева
...

Оригиналът е публикуван в ютюб през 10/2011, аз направих допълнението с ударни инструменти през 10/2012, но чак сега през 10/2013 г. го представям по-открито. Не го бях публикувал, защото имахме разногласия, според мен доста абсурдни, като това че записът е правен без камертон и не е перфектен, че синхронът не е идеален. Ами демо е, направено е набързо и записан с лоша техника - голям праз, ще бъде оправено когато има време и желание да се доизпипа. Имах намерение да добавя и други звуци за украса, и бас, може и да го презапишем след това.

Според мен този стил барабани подхожда на тази песен и я прави много по-звучна, отколкото без, а песента в оригиналния вид си я има, който иска да я слуша без барабани. :)

Оригиналната версия на Светла и Иван Без ударните инструменти: http://youtu.be/9DqJiupc41s


ПП. Очаквайте скоро дебютът ми в един друг музикален жанр. Под един друг творчески псевдоним, който всъщност измислих като давах едно интервю преди 2 години... :P Може би още другата седмица щепусна работната версия на песента, още се колебая и задържам малко. :)

No comments:

Post a Comment