Thursday, May 13, 2010

Жонгльорски събор/фестивал. Уроци по жонглиране. Клуб "Карабела". От основателя на виртуалния клуб "Карабела" през 2005. и на федерацията през 2007 г.


Имам идея да организирам курс/група по жонглиране в Пловдив, и търся курсисти.

Отдавна си говорим с един приятел, Мариан Алексиев, който май се явява най-добрият в България, да направим жонгльорско шоу. Мариан е изключителен, жонглираше поне със 7 топки, с 5 бухалки, правеше страховити пируети и обръщания, баланс, и комични номера, и е артистичен, и  прави всичко с много страст. Толкова е тъпо, че в България няма добра сцена за такива артисти... 

При всичките си качества, Мариан е прекалено самокритичен и сигурно ще ми се сърди ако пусна видео от една жонгльорска тренировка едно време. Във фейсбука си е качил някои неща:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000252574526&ref=ts#!/profile.php?id=100000252574526&v=app_2392950137&ref=ts

Между другото, той е в Габрово на тамошен карнавал в петък и събота 14 и 15 май.

С Мариан бяхме основатели на "виртуалната федерация" преди 3 години:  http://bglog.net/BGLog/12274

Тогава аз, Тодор Арнаудов - Тош (The Twenkid), бях в Англия на специализация и оттам открих него и едно момиче, Биби. Тя жонглираше с 4. Преди това, през 2005 г. се бях опитал да обявя виртуален жонгльорски клуб "Карабела" в Geocities и по форуми... Горд, че вече овладявах жонглиране с 5 неудобни малки леки топчета. Мариан после ми подари едни бухалки... Мислехме проекти и за игрален филм с участието на жонгльори, и как ще събудим интерес към жонглирането...  :)

През всичките тези години обаче останахме една шепа. В Пловдив се намерихме с още няколко: Дарио, който свири на кларинет и умее да жонглира докато ходи на въже, и един пич, който държи електронен магазин за жонгльорски принадлежности в Пловдив - Барбароните.

В София освен Мариан е Младен Коцев, може би най-популярният, може да сте го виждали по морето и по големи градове като жива статуя. Има и няколко други, които не познавам. Веднъж едно момче от Варна коментира, че там били няколко.

Играчите с пой са по-популярни, въртачи на огньове и пр. Имало някакъв фестивал на Лакатник най-вече по пой. 

Би било яко да се организира жонгльорски събор/фестивал и жонгльорско шоу. 


Аз не че съм особено активен в жонглирането през последните 2 години, за много дълго време не бях пипал топките и бухалките си (о, йе...) въобще, нямам актуални записи. 

Новини

Купих си микрофон! Звукът във филмите трябва да дръпне. Това е тестче с него, но е малко продухан:

http://twenkid.com/audio/temp/mik-3-crop.mp3

Наснимал съм доста неща в последните месеци, във вторник бях на финала на Лаборатория за слава. Подготвям едни рекламни клипове на една приятелка, много добър сватбен и художествен фотограф - Нина Николова. Въобще, много документален материал се събра. Нямам време и смисъл да ги опиша всички... До после.

No comments:

Post a Comment