Friday, November 6, 2009

История с танци, или Метамфетамортозис (Мет-амфета-мортозис) - втори епизод от Лекциите на проф. Математиков







Втори епизод от "Лекциите на проф. Математиков".

В ролите: Тодор Арнаудов - Тош.
Със специалното участие на: Стоян Стоянов - Deeron.
История, монтаж, звук: Тош.

Да, много небрежно е заснет втория епизод, отрязват ми се ръцете постоянно. Трябваше да сложа камерата по-назад и да дръпна черното платно... Стана много бързо - от 7:30 мин заснет нов суров материал, около 4:30 мин влязоха във филмчето, но нещо ме хвана мързела да го преснимам, за да си оправя немърливостта...

Това е инцидентна серия, хрумна ми да заснема нещо за случката на фестивала за електронна музика "Метаморфозис" миналата събота - полицаи дошли на проверка и изловили младежи... Аз си мислех да ходя, но не бях на достатъчно кеф се отказах...

"21 в ареста с наркотици след фестивала на Метаморфозис в Пловдив"

Ключови думи: амфетамини, екстази, хапчета, дрога, трева, джонга, марихуана, хашиш, полиция, ченгета, акция, техно.

...

Ако сте нови тук - гледайте първия епизод - "Задачата за моториста".

Малко новини - един от проектите за следващ епизод ще е по-"филмов". Раб. заглавие "Избори". Мисля аз да играя поне 3-4 роли и искам да участват още:

- Стоян Стоянов ("Български полицай и американски рапър", "Г-н Арабаджиев: случката с немците" и др.)
- Костадинка Делева (баба ми, участва в "Петранка" и "Сватбата")
- Ангел Янев (един приятел, който е голям комик)
- Още поне 1-2 актриси

No comments:

Post a Comment